![]() | Hot Gingerbread: The Significance of Late 19th Century Architecture in Port-au-Prince, Haiti Auteur(s) : Olsen Jean Julien | Partager |
![]() | Hot Gingerbread: The Significance of Late 19th Century Architecture in Port-au-Prince, Haiti Auteur(s) : Olsen Jean Julien | Partager |
![]() | Biennials & Art Practices in the Caribbean ; Caribbean InTransit Symposium Auteur(s) : Caribbean InTransit | Partager |
![]() | "All that glitters is not Junkanoo" : The national junkanoo museum and the politics of tourism and identity. Auteur(s) : Mackey, Ressa | Partager |
![]() | A woman standing in front of a house in Moore Town, Portland, Jamaica ; The Bryant Slides Collection ; The Bryant Slides Collection, Jamaica Auteur(s) : Unknown ( Photographer ) | Partager |
![]() | Blackness and Popular Art in Twentieth-Century Panama ( Presentation Slides ) Auteur(s) : Szok, Peter | Partager |
![]() | Les biennales internationales d’art contemporain et leurs touristes-amateurs, vus sous l’angle de l’utopie Auteur(s) : Castets, Sylvie | Partager |
![]() | A woman wearing black in Moore Town, Portland, Jamaica ; The Bryant Slides Collection ; The Bryant Slides Collection, Jamaica Auteur(s) : Unknown ( Photographer ) | Partager |
![]() | Bali (Indonésie) : le patrimoine culturel contre ou avec le développement touristique ? Un paradis en sursis et le risque d’un tourisme de luxe non maîtrisé Auteur(s) : Michel, Franck | Partager |
![]() | World Cultural Nomadictates: An Inquiry into the Trans-local Dynamics of Music Festivals in Morocco Auteur(s) : Moulay Driss, El Maarouf | Partager |
![]() | A school girl standing on the road side in Moore Town, Portland, Jamaica ; The Bryant Slides Collection ; The Bryant Slides Collection, Jamaica Auteur(s) : Unknown ( Photographer ) | Partager |
![]() | Présentation du 21e numéro de "Recherches en Esthétique" sur "La réception de l'art" Auteur(s) : Berthet, Dominique Berthon, Olivia Bertin-Elisabeth, Cécile Année de publication : | Partager |